آغاز فروش فوق العاده یکی از محصولات سایپا اعلام شد+ جزئیات (۱۳ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد اعلام شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | انگور عسکری کیلویی ۶۰ هزار تومان توصیه وزیر صمت به مردم برای خرید خودرو | این روز‌ها وقت مناسبی برای خرید خودرو است؟ مهلت اظهارنامه مالیاتی ۱۴۰۳ اعلام شد برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت و اتوماسیون صنعتی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۸ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز شماره‌گذاری نیسان آبی متوقف شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) تورم تولیدکننده از ۱۰۳ درصد به کانال ۳۹ درصد رسید خروج پول حقیقی با وجود بازار مثبت! | گزارش وضعیت بورس (۱۲ تیر ۱۴۰۳) سکه امامی وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد | طلا در مشهد گران‌تر شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قیمت جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار (۱۲ تیر ۱۴۰۳) آرامش در بازار طلا و ارز | قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بهترین کولر گازی برای شهر تهران کشف بیش‌از ۲۳۰۰ قرص و کالا‌ی آرایشی تقلبی از یک لباس‌فروشی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودرو‌های خارجی صفرکیلومتر را در مشهد چند بخریم؟ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بررسی قیمت خودرو‌های صفر داخلی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت از چه زمانی آغاز می‌شود؟ خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان خراسان‌رضوی به ۳۲۵ هزار تُن رسید (۱۲ تیر ۱۴۰۳) پیش‌فروش خودرو هایما 7x ایران خودرو از فردا (۱۳ تیر ۱۴۰۳) + جدول و قیمت خودرو ۱۶۲ تُن تخمه آجیلی در خراسان‌رضوی تولید شد جریمه راه‌اندازی کاریابی‌های غیرمجاز اعلام شد مرخصی کارمندان و کارگران در قانون کار چگونه محاسبه می‌شود؟ عقب‌نشینی قیمتی مالکان از رقم‌های پیشنهادی اجاره (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شرایط دریافت وام خودرو در سال ۱۴۰۳ + مدارک لازم برای درخواست وام خودرو قیمت انواع میوه‌ها در مشهد | طالبی ارزان شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) فروش قسطی خودروی برقی کرمان موتور آغاز شد + جزئیات (۱۲ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آیین اختتامیه نمایشگاه بزرگ ایران نوشت برگزار شد | ۲۶۰هزار بازدیدکننده از ۶۰۰نقطه ایران

  • کد خبر: ۱۸۶۹۴۷
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
آیین اختتامیه نمایشگاه بزرگ ایران نوشت برگزار شد | ۲۶۰هزار بازدیدکننده از ۶۰۰نقطه ایران
مدیر نمایشگاه ایران نوشت گفت: بازدیدکنندگان این نمایشگاه از ۶۰۰نقطه ایران و چند کشور خارجی بوده است که در مجموع ۲۶۰هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش شهرارانیوز - آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی صبح امروز در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی با حضور رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سیدامیر شوشتری مدیرکل سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی، جلیل معماریانی مدیر موسسه کتاب پردازان و تعدادی از مسئولان آستان قدس رضوی و برگزارکنندگان نمایشگاه ایران نوشت برگزار شد.

مدیر نمایشگاه بزرگ ایران نوشت در این مراسم اختتامیه گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه بزرگ "ایران نوشت" که نوشت افزار‌های ایرانی اسلامی عرضه شده است کسب سرمایه نبود بلکه نگاه فرهنگی و ترویجی داشتیم. در واقع، برگزاری این نمایشگاه، هدف نهایی نیست و ما از طریق این نمایشگاه قصد داریم فرهنگ اصیل ایران اسلامی را در جامعه ترویج کنیم.

حسین ارجمند در خصوص جزئیات نمایشگاه ایران نوشت اظهار کرد: این نمایشگاه که در زمینی با مساحت ۵هزار مترمربع برگزار شده در طول ۴۰ روز خدمت، ۳۵هزار ساعت کار ثبت شده است، ۱۵۰۰عنوان کالا عرضه شده که ۵۸۴هزار عدد جنس معادل نیم میلیون کالا فروخته شده است.

ارجمند به اشتغال و کارآفرینی در کنار برگزاری نمایشگاه مذکور اشاره کرد و افزود: نمایشگاه ایران نوشت توانسته برای ۱۵۰نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کند و ۱۷۰ تولیدکننده که ۱۱نفر از این افراد خراسانی بودند با ما همکاری داشتند.

وی عنوان کرد: یکی از بخش‌های زیبای این نمایشگاه، راه اندازی غرفه "همه حاضر" بود که بازدیدکنندگان، محصولات را از این غرفه می‌خریدند و ما بسته‌های لوازم‌التحریر برای افراد نیازمند هدیه می‌دادیم.

مدیر نمایشگاه اضافه کرد: خوشبختانه ۱۲۲۰بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۴۰میلیون تومان در این غرفه توانستیم تهیه کنیم که ۷۷۷ بسته آن به بنیاد کرامت آستان قدس اهدا شده است.

وی همچنین به حمایت‌های شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از نمایشگاه بزرگ "ایران نوشت" اشاره کرد و افزود: بازدیدکنندگان این نمایشگاه از ۶۰۰نقطه ایران و چند کشور خارجی بوده است که در مجموع حدود ۲۶۰هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->